dijous, 13 de setembre del 2012

Fars


Des de sempre he tingut prelidecció pels fars, tan solitaris des dels penya-segats emetent senyals  al  mar per a que els vaixells no topin contra les costes. També m'agrada el terme en anglès "lighthouse" que és molt més descriptiu, però alhora més poètic.
Aprofitant que aquestes vacances he visitat algun far he volgut reprendre el punt de creu, que feia temps que no en feia, amb uns fars extrets del libre "Bleu". Es tracta  de motius monocromàtics en blanc i blau.
Desde siempre he tenido prelidección por los faros, tan solitarios desde los acantilados emitiendo señales al mar para que los barcos no choquen contra las costas. También me gusta el término en inglés "lighthouse" que es mucho más descriptivo, pero a la vez más poético.

Aprovechando que estas vacaciones he visitado algún faro, he querido retomar el punto de cruz , que hacía tiempo que no hacía, con unos faros extraídos del libre "Bleu". Se trata de motivos monocromáticos en blanco y azul.

6 comentaris:

eugenia ha dit...

Jajaja Pilar, pensava que era l'unica rara. A mi m'encanten !!!!

corapensa ha dit...

!La verdad es que a mi tambien me gustan! estos te han quedado muy chulos

mamiblues (Fina) ha dit...

Muy chulo!!!
Ayer me encontré con tu hermana, fué agrdable charlar con ella.
Un beso.

Montse ha dit...

A mi també m'agraden,pero al meu fill li encanten.
Els que has fet en Px son monissims!!Una abraçada.

Vero ha dit...

son molt macos!!

Montse ha dit...

El meu comentari no és gens original. A mi també m'agraden els fars i aquest post és molt xulo!!!